Sova?

Sova är tydligen överskattat! Efter en natt igår med x antal toa besök vaknar jag vid fem å kan inte somna om. Imorse efter alla toa besök under natten vaknar jag vid sju. Fast bara att vänja sig, snart blir jag ju mat på nätterna!:)

Men Den här veckan har gått rätt fort.

Morfar åkte in med ambulans, får tillsägelse att inte vänta så länge på att åka in nästa gång, blir inlagd men mindre än 24 timmar senare blir han hem skickad. Förstår mig inte på sjukhuset!! Tycker dom borde haft kvar han längre tills han är bättre! Tyvärr så lär han nog få åka in snart igen!

Vi har fått hjälp å sätta upp alla lister i köket också. Så skönt å få de gjort! Nu är de bara listerna i v-rummet kvar sen är den här renoveringen klar å jag är redan beredd att börja nästa. Ska bara övertala min man om vad som är prio ett!:)

Jag va på jobbet igår å hälsade på. De va kul å träffa alla igen! Saknar en del personer därifrån men absolut inte den stressen som jämt är där!

Å ser väldigt skönt ute idag med Sol. Är sjukt sugen på en promenad. Blir nog en lugn kort en idag. Kan inte gå så långt då mina fogar ska kunna sitta å äta ikväll hos min bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0