Storstädning dag 2!

Yes skulle vart storstädning dag 2 idag men får ge upp å lyssna på kroppen som skriker vila! Igår hann jag med hela undervåningen med dammning, skura golv å dammsugen å tanken va å göra samma sak på övervåningen idag men har bara hunnit med toan än så länge å fötterna är svullna, magen hård mest hela tiden, ryggen ont så jag ger upp å ligger på soffan en timme innan det är dags å göra sig i ordning!

Idag ska jag först hämta mormor å skjutsa henne till morfar som åkte in med ambulans igår kväll, efter de ska jag hämta upp Robin å vi ska till barnmorskan för förhoppningsvis sista gången, nästa gång är bf+2 å de vill jag inte!:) Sen ikväll ska jag över till Chrille på fika å förhoppningsvis kika lite på fotbollen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0