Ny dag i morgon!

Usch har inte haft nån bra dag idag! Har sovit jätte dåligt nu tre nätter i rad så kan ju ha nått med humöret å göra! Vaknade halv sju i morse å hade inte lust med nånting. Å speciellt inte va hemma själv hela dagen å kvällen men orkade inte försöka få över nån heller... Men nu är äntligen snart den här dagen över å nya tag i morgon. Om nån timme kommer nog han den bästa jag bor med hem så jag får lite sällskap!:)

Imorgon ska jag ta å träna lite, är grymt träningssugen så blir antingen nå styrka hemma eller simning i badhuset! På torsdag är de dags å träna vattengympa de ska bli riktigt skönt. Tror min kropp behöver de, lite träning plus att de gör nog inte så ont i fogarna i vattnet!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen å kika på idrottsgalan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0