Söndag

Inte som alla andra dagar. Robin åkte till Södertälje å va borta hela dagen. Så efter ett bad tog jag en lugn promenad i solen, gick till pappas jobb å åkte med han till mun bror ett tag å kikade hur de hade fått det i huset, efter de åkte vi å handlade innan vi åkte ut till landet. Där ute började dom laga mat å vid fem kom Robin också ut å vi käkade. Satte oss i soffan å snackade lite kom vi in på att jag inte känt lika hårda sparkar dom senaste dagarna så blev övertalad å ringa å prata med förlossningen å dom sa åt oss å komma på kontroll. Fick ligga med ctg kurva i en timme sen vänta på doktorn i en timme, han gjorde ett ultraljud å kikade så de fanns tillräckligt med vatten, att hjärtat slog å hon andades. Men jag tyckte att hjärtljuden låg lite lågt för ofta men de va inget som dom sa, vi fick en tid på fredag då vi ska upp igen på en noggrannare kontroll. Hon sa att de brukar göra så men jagbkev inte alls lugnare av de. Får hoppas veckan går fort å de snart är fredag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbigt :( Men bra att de inte va någon fara. Mina barn har typ slutat röra sig i slutet. Finns väl ingen plats kan ja tro :P men de ska tydligen inte vara nån fara så länge man känner att de rör sig lite el mycket nån/några gånger om dagen :)
Kram!

Svar: Okej skönt å höra!:) Tror alltid det värsta när det händer nått annorlunda! Förut sparkade hon ju jätte hårt å jag trodde hon skulle sparka sig ut!:P Fast hon rör ju på sig nu men inte lika mycket å inte lika hårt! Men dom ska kolla flödet i navelsträngen på fredag så skönt att dom kollar iaf!:)
xantes.blogg.se

2013-01-21 @ 09:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0