<3

Här har det inte blivit mycket skrivande! Inte för att vi gjort så mycket så har vi gjort nått litet varje dag! Så skönt att ha min man hemma nu när Tove knappt sovit en hel natt sen Robin fick semester! Men ska ta tag i hennes rum snart å sätta upp lite tavlor å lampa sen ska hon flytta in i eget rum! Oj hon börjat bli så stor! Redan fem månader på lördag!:/ min lilla groda!<3
Hon har börjat äta mer å mer men trotts katrinplommon så funkar inte magen så bra nu så ska råd fråga lite på BVC. Har inte så bra förtroende för BVC men vill höra vad dom tycker iaf! Ska dit nästa vecka å min lilla älskling ska få sprutor igen! Usch mamma hjärtat gör ont då! Men denna gång behöver jag inte göra de själv!:)

Nu ska jag fortsätta kika film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0