Fullt upp!

Tycker om när det är fullt upp! Så var det alltid innan jag blev sjukskriven med Tove! Hade alltid massor att göra sen helt plötsligt va jag tvungen å ta de lugnt å nu när vi har våran groda går dagarna så sjukt fort så skulle inte orka eller hinna så mycket ändå! Men idag har vi inte varit hemma alls sen lunch. Började med fika hos Sebbe å Angelica, Tove va med en timme sen kom mormor å kidnappade henne, så vi åkte sen vidare till sjukhuset där Tove va med mormor å gammel mormor å gammel morfar. Gav henne lite mat innan vi åkte vidare till min bror. Tyvärr blev de inte så länge där då Tove va så trött. Idag ville hon inte ens bada för hon va trött annars älskar hon de.

Idag fick hon päronpure också inte världens godaste men ge det ett par gånger till så tror ja de går bättre!:)

Just de i förrgår flyttade vi in henne i hennes rum. Va vaken mellan 4 å 5:30 men sov sen till halv nio men i natt va hon bara vaken en kvart för mat vid 5:30 sen sov till 7:30. Hoppas det fortsätter så. Så skönt för den som inte har natten å får sova utan att bli störd av henne när hon ska ha mat eller vilja vara vaken!

Nu ska jag spöa mitt stora <3 i kort!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0