Gott å blandat!

Dagen idag började redan 06:20.. Alldeles för tidigt tycker jag men Tove va pigg!:) Så vi gick upp å lekte lite i baby gymmet å jag åt frukost 1½ timme senare gick vi upp å tog en powernap! Skönt å va mamma ledig!:) Vid halv tio åkte vi å tog en fika på min mors jobb åkte sen vidare till Volvo där vi trodde vi skulle få lämna bilen å se vad vi får för den men han vi skulle träffa va inte där så ska dit på lördag istället!:S Åkte sen tillbaka till mamma jobb å jag å Tove gick upp till Testcenter hon va super snäll medans jag tränade! Fan vad skönt de va! Nu måste jag hålla igång å göra de regelbundet!! Men hur fan ska de bli i morgon, jag har redan träningverk i armarna! Tror Robin får vara hemma från jobbet å bära Tove!:P 
 
Imorgon ska vi ner på staden å ha lunch dejt! Men vet inte rikigt vad vi ska äta! Va lite sugen på Spicy men det ska regna i morgon å det är ju inte så stort där inne, jag vill inte sitta å trängas å äta med Toves vagn! 
Å på kvällen får vi besök så hoppas på fint väder så vi kan grilla!:)
 
Å igår när jag å Tove va i soffan så höll hon i mig å började dra sig upp till sittande så nu kör vi hård träning varje dag! Hon är fortfarande lite hackspett med huvudet men det blir mer å mer stabbilt!:D Bumbon går också rätt bra, lite sne fortfarande! Men bara å träna vidare
Vi va på babymassage förra veckan å Tove ligger där jätte snällt å pratar med alla! När vi ska göra ryggmassage så vägrar hon ju alltid lägga ner huvet så hon ligger å kikar på alla å pratar! Våran söta lilla Groda!<3 
 
Wohoo Robin har bara 5 dagar kvar att jobba! sen ska vi mysa i 9 veckor! Har börjat tänka lite på vad vi ska hitta på! Jag är sugen på å ta mammas å pappas husvagn å bo i halstahamma några nätter! tror nog jag kan övertala Robin med de!:) Sen ska vi nog ta bara jag å Robin en liten mini semester å åka på kryssning! Vi har ju våra underbara familjer som säker ställer upp å vara barnvakt! Tror det är bra för Tove också å vara borta från oss lite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0