En månad!

Våran underbara Groda blir en månad på lördag! Kan inte fatta att de redan gått en månad sen hon kom! Men vi har kommit in i vardagen rätt bra. Vi tar en promenad varje dag, leker i hennes gym, sjunger (stackars barn) å ammar mest hela tiden! I tisdags gjorde vi inget annat än å ammade hela förmiddagen från 9 till 14, fick en liten paus å slänga i mig mat! Sen kom Robin å min mor hit då somnade hon i vagnen!

I morgon har jag båda mina älsklingar hemma, skönt eftersom Robin har fotboll hela söndagen så får vi ändå två dagar tillsammans! Så vi hoppas på bra väder så vi kan ta en promenad å gå på staden innan vi ska till BVC.

Nu sover Tove i soffan så ska passa på å mysa med min stora älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0