Söndag

Då va de söndag igen å helgerna går ju så sjukt fort! I fredags kom Robin hem redan efter tio så vi hann med en shopping runda innan vi tog helg å myste hemma! Igår hade vi en lugn förmiddag innan vi åkte ut till mamma på landet å lämnade av alla grejor å sen skjutsade hon oss till T-hälla där de va dags för kalas! På kvällen kom mamma å hämtade Tove så hon fick sov sällskap eftersom pappa va borta med jobbet. I morse så åkte Robin på match i Strängnäs å jag har bara suttit i soffan å kikat på idol. Har inte varit själv hemma å bara kunnat göra vad jag vill på åtta månader så känns lite konstigt! Å jag börjar sakna min skrutta!!:) 
Nu ska jag sätta på hög musik å dammsuga lite innan jag ska spela innebandy sen får jag äntligen träffa min lilla tjej!:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0