Helgen

Helgen blev verkligen fullt upp. I lördags va de först babysim. Å Tove älskar de! Synd bara att det är så jäkla tidigt på morgonen! Efter de åkte vi hem å la Tove å tog de lite lugnt. Halv ett hade Robin samling å jag å Tove hämtade min mamma å vi gick lite på T-hälla marknad tog en sallad i solen innan vi fortsatte våran promenad som blev sammanlagt en mil! När vi kom hem hit på pappa å hjälpte oss sätta upp Toves gunga å grundar sen va de dags för kvällsmat innan Tove skulle sova. 
I söndags började jag plocka å städa direkt efter frukost å hann nästan precis klart innan alla kom! Men det är kul när vi kan vara alla samtidigt!:) när alla hade åkt hem va se vara att plocka undan allt sen tyckte vi att vi va värda en pizza!:)

Ja kan ju varna redan nu att är man känslig så ska man. Inte fortsätta läsa!!:)

Tycker det är jätte skönt att Toves mage funkar riktigt bra nu. Men det räcker väl med en gång per dag å inte alltid när jag precis lagat klart våran mat!:) men idag har jag fan bytt för ett helt år. Brukar inte tycka det är jobbigt men när det är över allt så är de fan inte mysigt!! 

Nu ska jag passa på å kika lite på tv medans grodan sover!:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0