Skit tabletter!!

Idag känner jag mig äntligen som en människa. Har varit i min egne lilla bubbla dom senaste dagarna å har bara velat sova. Jätte jobbigt! Även fast nätterna har varit ganska bra så har jag sovit ett par timmar på dagen för att orka, fast hade jag kunnat hade jag sovit många timmar mer!:s Men jag hoppas att det är pga levaxinet å idag ska jag börja äta rätt dos så de borde bara bli bättre! 

Jag å Tove kom nyss hem från en lång promenad. Vi fick till T-hälla å åt lunch med Robin å sen gick vi hem igen! Väldigt skönt men känner mig rätt trött nu!:( bara å vila lite för om ett par timmar ska jag ner till Bishop å möta upp mina jobbarkompisar innan vi ska till sporthallen å kika på Guif! Ska bli kul. Va flera år sen jag va på handboll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0