Sova vad är det?

Oj vilken bra vändning torsdagen fick! Började med en natt å morgon med väldigt lite sömn!:( fortsatte dagen med en lite gnällig tjej som vägrade sova. Så för att få mig pigg å Tove trött tog vi en lång promenad. Riktigt skönt å Tove sov hela 30min!:) efter lunch ringer mamma å säger att de finns en biljett kvar till Björn Gustafsson å Skyffert på kvällen! Ringer snabbt upp Robin å ser ifall vi kan skaffa barnvakt ett par timmar så jag kan gå! Å farfar ställer upp!:) 
Så kvällen blev riktigt bra! Behövde verkligen ut å träffa folk å skratta massor! Dom va grymt bra!:) 
När jag kom hem väntade sängen nästan direkt! Höll precis på å somna vid halv elva då vaknar Tove å är ledsen. Efter att Jag gått å burit henne ett tag gav jag upp å hon fick komma in till våran säng å Robin flyttade ner till soffan!:) blev inte många timmars sömn i natt för nån men skönt att slippa sitta i hennes rum hela natten iaf! Å stackars Robin hade svårt å sova här nere så va inte så pigg på jobbet idag! Men skönt att det är fredag iaf å vi ska upp tidigt till babysimmet i morgon å sen kommer det folk på kvällen så vi tar å sover ett annat år istället!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0