Ett år!

För ett år sen vid den här tiden låg jag hemma i soffan efter att ha kommit hem från förlossningen. Va öppen 3cm men vi fick åka hem med två tabletter som inte hjälpte ett skit. Robin åt pizza mellan mina värkar. När jag hade värk kom han till mig och stöttade. Men vid nio gav jag upp å vi kröp med bilen till förlossningen igen å jag blev inlagd. 03:18 i natt kom våran älskade lilla skatt! Kan inte förklara hur mycket jag älskar henne! Hon är det bästa som finns. 
Å detta år har gått hur fort som helst. Va inte länge sen hon låg å sov på mig på förmiddagarna. Å nu tar hon ett par steg helt själv! 

Idag har vi haft kalas nummer två av tre. Å hon va super nöjd! 

Min älskade lilla familj som jag älskar över allt annat!!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0