helg å veckan!

I lördags va det dags för en storstädning av hela huset! Men vad skönt det är när vi båda kan hjälpas åt å göra allt vad fort det går! Å vi hade inte en Bovis som drog i byxorna!:) Mamma å Pappa ville låna henne lördag till söndag så de var ju prefekt så vi fick städat.. Sen på kvällen åkte vi till Sebbe å Angelica å kikade deras hus å käkade gott! Sen tog vi sista bussen in till stan.. På stan stannade vi på Bishop å tog ett par öl å träffade Johan! kände att de va aldeles för länge sen vi sågs nu! 
 
I söndags tog vi sovmorgon å bara låg kvar i sängen å myste! Vid lunch kom äntligen min lilla tjej hem! Hon va superglad när hon kom!:) Efter hennes sovstund åkte vi ut till Robins mamma för lite käk! 
 
Sen va den helgen slut å dags för vardag igen! å vi vaknade redan vid 06:30 men fick iaf sova hela natten!:) När vi hade käkat frukost tog vi cykeln till mitt jobb å hälsade på.. sen va de dags för Tove å sova lite.. När hon hade vaknat va de dags för lunch å sen skjutsa min mormor till sjukhuset... Sen hem med en tjurig dotter som har ont i munnen.. en till tandsing börjar komma fram! stackars tjej! 
Men på kvällen fick vi henne att ta ett steg!! Hennes första steg utan att hålla i nått!!:) Å idag tog hon typ tre steg! min stora tjej!:) 
 
Idag har vi varit å handlat på förmiddagen å nu ligger Bovis å sover å jag ska nog också vila ögonen ett tag då det inte blev så bra sömn i natt! I eftermiddag är det dags att baka bullar.. i helgen är det ju dags för 1:års kalas! Kan inte fatta att min lilla bäbis blir 1 år!! Asså för 1 år sen va jag ju hur tjock som helst å bara längtade efter att hon skulle komma! Å nu är hon här å är en helt egen liten person!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0