Lördag

Å dagen har gått väldigt fort! Hela familjen sov till halv nio i morse! Så skönt, å mysigt vi alla fick mysa i våran säng i morse! Tove tyckte de va super!! 
Sen åt vi frukost hela familjen som typ aldrig händer nu för tiden! Men kommer Tove fortsätta sova hela nätterna så kommer det nog bli en rutin på helgerna!:D 
Efter de började jag packa, tog nästan hela förmiddagen sen va de dags å åka å handla å pumpa däcken på vagnen innan vi åkte på kalas. 
Efter kalaset åkte Robin å Tove hem å jag åkte med mamma å handlade inför Sälen!
När jag kom hem lagade jag två maträtter till Tovis. Tyvärr testade jag dom efter all stress å konsistensen va inte hundra så fick bli burkmat till kvällsmat!:( 
Men vi hann iaf med ett bad jag å Tove innan vi åt å lekte lite. 
När Tove lagt sig tog jag tag i sista packningen jag kunde göra idag! 

Nu sitter vi i soffan ett tag innan sängen kallar å imorgon när vi vaknat å gjort oss klara är det dags att säga hejdå till pappa å åka till Sälen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0