Vardag

Då va de slut på ledigheten å jul å allt sånt! Tråkigt men ändå skönt å få in alla rutiner igen! Men bara en å en halv vecka sen åker vi till Sälen!:) 

Men måste ju berätta lite om nyår. Hur vi avslutade 2013! 
Jag började med en natt med inte mycket sömn alls å en dotter som vaknade halv sex. Inte den bästa starten men de fick bara lov att funka! På förmiddagen fixade vi det sista med städning å fix av oss själva. 
Mamma å pappa ville låna Tove över natten å eftersom att de inte kom nått mer barn så sa vi att dom fick de! Så vid två när Tove vägrade sova middag fick mamma komma å hämta henne så hon fick sova i bilen istället. Å när dom hade åkt hoppade jag in i duschen å folket började redan komma vid halv tre. När jag var klar hade nästan alla kommit förutom Sebbe å Angelica men dom kom lagom till förrätten. Men vi andra hjälptes åt å förbereda all mat  , drack lite gott, spelade tv spel å snackade massa skit! 
Kvällen fortstatte som de senaste nyåren med en massa mat! 
Straxt innan tolv gick vi ut å skålade å kikade på fyrverkerierna. Sen gick vi hem igen å spelade lite spel. 
Vid fyra hade alla gått hem å jag kunde äntligen somna efter en jättetrevlig kväll!

Just de i söndags hade vi en gangster här hemma. Efter alldeles för lite sömn på dagen å bus med farmor å kusinerna så hade hon inte ro att somna när hon brukar. Så vi hade en busig dotter vaken med oss till tio å kikade på JVM finalen!:) 

Här är våran söta gangster!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0