Måndag!

Tre veckor hann jag jobba innan jag blev sjuk! Har haft ont i halsen i en vecka sen i lördags kväll när jag satt ute med grannarna försvann rösten mer å mer! Robin va nere på stan å kikade fotboll så när han kom hem på natten hade jag ingen röst kvar! 
Å inatt mådde jag sämre å sov inte många timmar. Så bär jag vaknade för 711 gången vid sex skickade jag sms till jobbet att jag va sjuk idag! Tror min röst tackar mig för de!:) blir hemma i morgon också å hoppas jag kan jobba på onsdag! Har inte råd å va hemma egentligen! 

I helgen hade Tove badpremiär hos Farmor! Väldigt uppskattat! Nu vill vi ha varmt igen så hon kan inviga poolen här hemma också!

Min älskade badtjej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0