vabb

Utelek i helgen!💓
 
DÄ va de dags för vabb igen! Har en förkyld lite tjej hÀr hemma. Fast det Àr redan mycket bÀttre sÄ va bra att vi va hemma igÄr Ä idag! SÄ i morgon blir det jobb för mig Ä dagis för Tove! 
 
I eftermiddag ska jag ner till stan Ă„ köpa skor till bröllopet, fĂ„ bröllopsklĂ€nningen uppsydd Ă„ fixa pass till bröllopsresan! Nu Ă€r det ju bara En mĂ„nad kvar!😀
 
I mÄndags började Robin sitt nya jobb i Katrineholm. SÄ en ny vardag för oss började. HÀmtning Ä lÀmning av Tove fÄr jag ta Ä sÄ laga all mat! Men de Àr nog lugnt! Surfplattan finns ju Ä ta till om hon Àr för trött Ä grinig nÀr jag ska laga mat!
Har tÀnkt mycket pÄ dom som Àr ensamstÄende, jÀvlar vilket bra jobb dom gör! Inte lÀtt Ä jÀmt vara sjÀlv med en liten Ä sÄ fixa allt annat! 
 
Nu ska vi ta pĂ„ oss alla klĂ€der som finns Ă„ gĂ„ ut i snöstormen Ă„ leka lite!😀
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0