v 29

Min trotsiga lilla tjej!❤
 
Går in i vecka 29 imorgon. Snart bara ett helt sommarlov kvar! Men nu är det tungt! Börjar bli riktigt trött på att inte kunna göra nått! Det jobbigaste är allt jag vill göra med Tove. Som förra veckan när det va så varmt ville jag att hon skulle få leka med vatten ute. Hon tycker det är så kul. Men att bära ut massa hinkar fulla med vatten skulle varken min mage eller mina fogar gilla så fick snällt sitta kvar i min stol å hon fick leka med sina leksaker som hon gör varje dag. Tur att jag köpt flera lite såpbubblor som hon älskar att blåsa!😀
Å nu dom dagar det är fint väder vill ju alla grilla. Det jobbiga är att jag mår illa av lukten när folk grillar. Ska ju vara gravid hela sommaren så bara att stänga in sig fredagar å lördag kvällar..😩 nej jag är inte alls bitter!!
Men det är ju sista gången i mitt liv som jag är gravid så får se det positiva i de å vänta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0