Tre kronor!

Har precis kikat klart på ett avsnitt av Tre kronor.. skit bra ju!:) Helgen har varit ganska lugn å bra! I fredags direkt efter jobbet typ kom några jobbarkompisar hit å vi drack lite å snackade skit innan vi begav oss till bussen som tog oss till Hallstahammar för att äta julbord, se lite show, dricka öl å dansa! Super trevligt var det! Kom hem typ halv 2 eller nått sånt! Klockan 6 väckte jag Robin för jag var sugen på cola men fick inte upp flaskan.. Å han vaknade så snällt å hjälpte mig!:) Sen efter ett tag somnade vi om å sov till typ halv 12.. Vid 3 var vi ute hos mor å far å åt mat å spelade lite spel! När vi åkte därifrån tog vi lite avstickare i olika områden å kikade på hus! Kul å bara åka å kika vart man skulle kunna tänka sig å bo! När vi kom hem kröp vi ner i soffan å kikade på film men slutade med att båda låg i soffan å sov!:) Men vi förflyttade oss senare till sängen för att sova vidare!:) Inte många år kvar tills vi är pensionärer! Vi har övat!:) I morse tog vi det lite lugnt innan vi åkte utt till T-hälla för att ta en promenad i det fina vädret.. super mysigt var det.. å vi fortsatte vårat sökande efter hus!:) Va ute i mälarbaden å roxnäs.. Fanns rikigt fina hus! Så när vi blir miljonärer ska vi bo där! Sen åkte vi hem till hans Far å käkade lunch! Skönt å slippa laga mat!:) Imorron börjar jag mitt "nya" jobb.. det ska bli kul! Jag ska vara typ resurs för ett barn! Kommer bli lärorikt å rätt krävande men de ska nog gå bra! Nu ska jag ringa mor å bestämma om julafton! Blir mycket åkande den dagen men vi kommer iaf hinna med å träffa alla familjer!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0