människa

Yes de börjar jag bli nu efter denna helg! Usch kanske inte en lördag natt å söndag att lägga på minnet!

fredagen va super mysig! Va först hos mormor å morfar dom fick fira Robin som fyllt! Sen åkte vi till systemet å köpte en flaska vin sen hem å åt räkor å drack vin!

I lördags tog jag en sväng ut till lista å plockade svamp.. men fy fan vad tråkigt de va å ränsa de! men fick hjälp av min snälla mor!:) Sen på kvällen blev de party hos Emma! Super kul när vi va där men har inte så mycke minna av när vi gick därifrån! men vet iaf att Robin hämtade mig! Tack Älskling!:)

Igår va bara hela dagen en pina!:) Hade lovat å spela innebandy så självklart ställde jag upp å spelade i 2 timmar! Sen var jag å toaletten min bästa vän! åkte till Robins mor på kvällen då lyckades jag iaf smaka lite pizza men mer blev de inte! sen hem till sängen! Kände fortfarande av bakismagen i morse när jag vaknade!

Nu vill jag bara att det ska vara den 29;de!:) Då sticker vi upp till huvudstaden ¨å bara myser hela helgen!:)

Ikväll blir de tokträning för mig! Så skönt! Eller iaf efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0