Skål!

Sådär har precis sattit på musik å öppnat en cider! Nu är det helg! Så skönt! Fast har en fullt uppbokad helg! de tycker jag om, fast inte å sitta en hel dag å skriva prov! Usch varför gör man sånt frivilligt? Är ju en bra grej å testa men fan så tråkigt! Vet ju redan mitt resultat så känns lite onödigt! Va jag verkligen så här värdelös på engelska å matte när jag gick i skolan eller glömmer man så fort?

Menmen de tråkiga får jag ta i morron! Nu ikväll ska jag spendera den på norr hemma hos Malin med Tacos, öl å så ryktades de om Tequila, mums!:) De lär bli kul! Synd bara att Janet blev sjuk!:( Är ju inte ofta man träffar henne nu för tiden!

Å imorron blir de ju troligtvis höhskoleprovet.. sen hem å göra mig i ordning för party! Blir förfest hemma hos Emma innan vi drar vidare till Avslutningsmiddagen! Fast blir en lugnare kväll en de blev sist vi festade hos henne!:)

På söndag hoppas jag att det blir innebandy sen ska vi hålla på i lägenheten.. Robin körde hit det mesta av hans grejjor igår så nu är det kaos här hemma igen! men det ordnar sig! Bara det sista småplocket kvar i hans lägenhet sen är vi sambo på riktigt!:) från den 1 novermber han har inte sin lägenhet kvar!:)

Just de va nere på friskis igår å körde HIT igen! Svin jobbigt men skit kul! Känns skit bra när man går därifrån, även fast man inte tror att man ska orka gå en meter till! Älsklugen gick med mig hem så då fick jag lite hjälp!:P Å idag har jag träningsvärk men inte lika mycket som förra veckan!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0