Trötter..

Japp är trötter idag.. fick gå in å ta ännu en öppning i morse.. Usch inte kul å gå upp klockan 5 å Älsklingen ligger kvar i sängen å sover, det är kallt å supersvart ute! Menmen sånt man får ta! Har ju bara en 4dagars vecka den här veckan så!:)

Igår höll vi på nästan hela dagen i lägenheten.. tog en paus mellan 2 å 4 när jag spelade innebandy.. Å när jag kom hem så blev de en snabb dusch, jag sitter där å har det varmt å skönt när Robin kommer in å slänger svinkallt vatten på mig så då började vattenkriget!:) Haha inte så bra när jag sitter men en dusch i handen.. Hade det inte varit jag som behövde torka upp hela badrummet sen så hade han blivit ännublötare men lyckades spruta ner han rätt bra ändå!:P

Men nu ser det iaf någorlunda ut här hemma! Nästan alla Robins grejjer är här å på plats! Får se idag ifall vi går ner til banken å fixar konto eller om vi hinner med de på torsdag! Ska nog orka med ett sista HIT pass på friskis å köra mig slut den här veckan också!:)

Kvällen avslutades igår men lite Alfapet på datorn å Beck på Tv:n! Lugn å mysig kväll!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0