Cup=död

Har haft en super bra helg.. Började med å gå hem tidigt i fredags, umgick lite med min mor å fick byxor uppsydda.. På kvällen träffade jag Johan å tog några öl på stan å bowlade å snackade massa skit! Super trevligt! I lördags blev jag väckt av min kära man typ 9 på morron när han stack till Tunavallen å kikade fotboll, självklart kunde ju inte jag somna om så gick upp å traskade till Tunavallen jag med å kikade på Torshälla-Malmköpings herrar! Efter de for vi ut till Ärla för däckbyte å lite grillning! När sommardäcken var på gasade vi vidare ut till mormor å morfar för lite fika å umgås lite med dom, va länge sen man va där! På kvällen gick vi till Papas Tapas å åt.. Skit gott å super mysigt! De lär vi göra om.. På hemvägen gick vi förbi hos Madde å sa hej, orkade tyvärr inte vara där så länge eftersom jag skulle upp 6 i morse.. Men hann ju säga hej iaf!:) Å klockan 6 i morse ringde klockan, va bara att pallra sig upp å åka på cup.. Va svin kul å spela men jävlar vad död jag är i benen nu.. Räknade ut att vi spelat fotboll sammanlagt i 2 timmar å plus uppvärmning å de så blir de ju lite mer.. Å har gjort av med minst 900 kalorier!!:D Wohoo! Fick också äran å vara lagkapten hela cupen, de va kul!:) Nu ska jag ringa å tjata på han jag bor ihop med så han kommer hem å lagar mat till mig!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0