Helg!

Det var riktigt kul å vara tillbaka på jobbet den här veckan! Har varit en del å göra å super snälla barn!:) Nu är det bara 4 dagar kvar å jobba sen börjar slitet å slut på sömnen!:) Upp tidigt å i säng så fort man kommer hem typ! Men igår firade vi Mamma som fyllde 50år! Det var trevligt, inte ofta vi är hela familjen samtidigt en hel kväll! Idag va jag ute hos Jeanette å blev klippt sen for jag å Mamma till V-ås å handlade lite lyse å hyllor till baren.. kommer bli skit bra när den väl blir klar! Nu ikväll blir det en ensam hemma kväll med lite film! Älsklingen är hos en kompis som snart flyttar från stan, så tänkte dom skulle få umgås lite ensamma å jag har ingen lust å göra så mycket ikväll.. Blir film å somna rätt tidigt för mig! I morron är första seriematchen efter uppehållet.. å det är mot serieledarna å borta match.. lär bli en tung match! Nu ska jag kika film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0