Sista dagen!

Då var den avklarad på jobbet.. Va jobbigare än jag trodde det skulle bli idag! inte kul å säga hejdå till alla på jobbet! Trots mycke barn så har dom här 3½ åren varit skit bra! Har trivts super! Men dags att släppa sitt trygga jobb å bege sig vidare! kan ju inte jobba där hela mitt liv! Å känner att det verkligen var rätt tillfälle som jag tog mig därifrån! Tror dom kan få en rätt tuff höst med ny personal å många nya barn! Men på måndag börjar mitt liv som student! Pank, inget liv men roligt pluggområde! Å tro det eller ej men jag ser faktiskt fram emot de!:) Hoppas på att det inte blir allt för många timmar jag får sitta på station å invänta alla försenade tåg eller tåg som inte kommer överhuvetaget! Nää nu måste jag göra mig i ordning. Jeanette kommer snart över på en öl innan vi ska ner å träffa de andra på å-bryggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0