Skolan!

Kändes nästan som man började första klass idag.. De va lugnt när jag gick upp i morse, gjorde mig i ordning som vanligt! men när jag började gå till tågen så blev jag nervös! Försökte å inte tänka så mycke på tåget dit men var ändå nervös! Sen skulle jag hitta till pendeln på centralen men de gick också bra.. Visste dock inte då att jag hade kunnat tagit den som gick precis innan den som jag tog så stod å väntade typ en kvar på min pendel.. å när jag väl gick av var de inga problem alls å hitta dit! Började med en hel samling i stora salen med allt folk som går på skolan å hade upprop sen fick vi gå till våra klassrum. men visste att vi i slutet av dagen skulle leka lekar, å tycker inte om å göra de med 40 pers jag inte känner! men det var riktigt kul!:) Sen kunde jag ta tåget hem igen, å de stod till och med å väntade på mig när jag kom till centralen!:) Nu lär de nog snart bli sängen, mitt huvud är trött å ögonen åker nästan igen! Men vill försöka hålla mig vaken tills Älsklingen kommer hem men får se hur de går.. han åkte bara för en halvtimme sen så de lär ju ta ett tag tills mötet är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0