Dagen..

Hemma igen.. blev en tidig hemgång från skolan idag.. åkte därifrån redan vid 12! Inte kul å missa första lektionen när vi precis börjat med ny kurs (konditionstest på cykel) Men min egen hälsa måste ju gå fört.. Fick tid hos doktorn halv 4 å doktorn ligger ju inte precis bredvid skolan! Tar minst 2 timmar att ta sig så hade inget val! Men fick de iaf bekräftat så nu ska jag åka till apoteket å hämta ut medicin!:( Fick reda på igår att vi ska till Bosön igen på måndag å då kika på herrarna i AIK när dom gör cykel tester! Å sen får vi själva testa å göra fys-test!:D Hoppas på att jag kan få en kravprofil på mig å se hur jag ligger till jämfört med damlandslaget i fotboll, skulle va lite kul å se hur långt efter man ligger! haha kanske har chans att ta en plats där!:P Ska kika lite på hemnet innan jag sticker ifall "vårat" nya hem har kommit ut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0