Godmorron!

Har haft en lugn å skönt morgon.. tänkte igår kväll att jag skulle ut å springa innan frukost i morse men så blev de inte.. har legat kvar i sängen tills nu.. eller gick upp å kokade ett ägg sen kröp jag tillbaka igen!:) Så skönt, va länge sen man hade tid med de! Men nu har jag fortfarande fundering på att ta mig ut å springa! det svåraste är ju bara att ta sig ut! Skulle verkligen behöva de! även fast jag hade en puls på 160-170 igår på innebandyn så behöver jag massa intervall träning plus långdistans löpning! Bara att ta sig i kragen! Ikväll blir de iaf en liten tripp till staden å hitta de sista julklapparna till Robins släkt.. Å så blir de nog nån öl å lika käk innan vi traskar hemåt igen! Måste ju unna sig lite när vi varit duktiga å köpt alla klappar!:P Nää nu ska jag fan ta mig ut å springa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0