JULLOV!!!

Så jävla skönt.. Har haft nedräkning tills den här dagen skulle komma!! Å så jävla mycket bättre va de i måndags när jag fick reda på Anatomi provet.. jag hade bara 3 fel!!:D De va den bästa julklappen jag kunde få! De bevisar ju att jag inte är helt dum i huvet!:P Har hunnit rätt mycket idag å klockan är bara ett.. Tog en skön sovmorgon i morse, jag vaknade av mig själv vid halv 10 vid 10 ringer telefonen å de va från jobbet!:) De va ingen som kunde fixa en grej på schema så jag tog en promenad dit å hjälpte dom å träffade alla härliga barn å personal.. efter de gick jag hem å kokade ett ägg å åt till frukost sen begav jag mig ut för å handla lite julklappar.. Nu har jag bara en kvar å de är nog den svåraste.. Å de är att hitta nått till min underbara jag bor ihop med! Har hittat en grej men har en kvar.. får ta de i morron, kanske tar en skön promenad antingen till Tuna park eller ner till stan.. får se! Sen i morron kväll kommer Viktor, Veronica å Gabriel övar så de ska få lite paket å käka god mat å bara snacka skit! Nu ska jag ladda med lite käk så jag orkar med 2 timmar innebandy ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0