Nyår!

Gott nytt år på er alla!! Tänkte försöka sammanfatta detta år.. får väl se hur de går! Firade in det nya året hos Viktor å Veronica.. Gick en väldigt långt promenad i snön då jag trodde jag tappat min mobil! Det var början på mitt 2011!:)

Oj det har hänt en hel del det här året å en väldigt mycke bra!! Är riktigt nöjd med året som varit å jag har börjat tänkta en hel del på massa saker jag inte tänkt så mycke på förut.. Lite på vad man gör å varför man gör saker, varför man beter sig på ett sätt i en situation å på ett annat sätt i en annan situation! lite svårt att förklara men har börjat tänkte på de sen jag började skolan!

Vi åkte till Sälen med mor å far å Älsklingen åkte skidor för typ första gången! Väldigt mysig resa som vi gör om i januari igen! Min man å jag åkte till Spanien å bara hade det bra en vecka! Dock inte det bästa vädret men vi hade de bra ändå!:) Jag å Älsklingen köpte oss en bil, andra stora steget i vårat förhållande!:) Vi har också bott ihop i ett år! Vi åkte på en väldigt mysig å välbehövlig semester ner till västkusten! Jag började i skolan.. en väldigt rolig grej å kul att man äntligen tog steget å göra de! Har världens bästa man som stöttar mig dagligen när jag trular med allt plugg som jag alltid säger att jag inte kommer klara men klarade Anatomiprovet!!:D Vi åkte upp till Kloten med skolan, de va en väldig prövning för psyket,, vandrade en hel dag med packning å va sjuk men jag klarade de.. sov under ett vindskydd på en ö!

Jag kan egentligen bara sammanfatta det här året som ett väldigt bra år! Hoppas på ett minst lika bra år 2012!

Å jag är så riktigt jävla glad att jag har träffat den bästa mannen!! Han är helt underbar! Ser framemot flera lika bra år tillsammans som de vi har haft! Å ett datum som jag alltid kommer att minnas är 2011-02-13, dagen då vi förlovade oss å de betyder ju att man ska gifta sig nått år!:D Älskar dig över allt annat!<3


Nu är det dags att göra klart lägenheten innan folket kommer hit å vi börjar fira in det nya året!! Hoppas ni haft ett lika bra år som jag å att nästa år blir minst lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0