Wohoo fredag!

Så jävla skönt med fredag å en helg på riktigt länge som inte har med skolan att göra!! Kom hem tidigt idag (jag tycker 4 är riktigt tidigt) så då blev de en öl å tacos.. försökte också få igång våran skrivare Älsklingen fick i julklapp från jobbet.. men orkade inte riktigt läsa allt i beskrivningen å massa ord jag inte förstod mig på så blir att ta hit någon som är bra på dator som hjälper oss!!:) har också hunnit göra mig i ordning å snart kommer Sebbe med fru hit.. ska bli riktigt trevligt! Hoppas på lite sång å musik som de brukar bli när Sebbe är här!:) I morron ska jag äntligen klippa mig sen ska vi julpynta! Ha en dag med massa mys å kanske kika på F-rocken!:) På söndag gör jag å min mor ett nytt försök å tar oss till Sthlm å se Romeo å Julia på göra lejon! När vi va där sist blev de inställt! Men i morron ska vi fan se de! Å nästa veckan har vi bara 2½ dagar vecka! ska bli sååå skönt å vara helt ledig Torsdag å fredag!! Nedräkning som fan!! Hoppas på massa träning i handla de sista julklapparna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0