Smått å gott

Jaha vad har hänt sen sist jag skrev då! Johan kom över å vi spelade i några timmar.. Å kul va de!:) Blev inte så många timmars sömn innan det var dags att gå upp 05.15 för att göra sig i ordning för jobbet... Men blev lugnt på jobbet så jag kunde ta ut komp tid å gå hem vid 10.. så hem till sängen blev de å sov nån timme! begav mig sen till ICA så jag kunde lagat nått å få i magen idag.. De blev wok idag igen, men svin gott är de! Har också hunnit vara nere i tvättstugan å lassat in två maskiner ska snart ner å hänga å fixa en till! Sen ska jag bege mig till solfuxen å möta Lisa för att få mitt å Veronicas paket vi har beställt!:) Ska också passa på då å sola lite, va för länge sen jag gjorde de! Å måste sätta igång med det igen för de blir nog en utlandsresa för Sambon å mig i mars så kan ju inte åka å vara helt vit!:)

Ikväll vet jag inte vad som händer, men det blir lugnt för mig! Tommy kommer å hämtar mig i morron vid kl 6 skulle jag tro, då åker vi runt å hämtar resten av folken innan vi beger oss till bussen som ska ta oss till Säfsen för lite snowboard å gott å dricka!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0