Snart fredag!

Ska bara jobba 4½ timme i morron sen är det helg! Såå skönt!! Men först blir det Fys träning ikväll!

En helg som såg ut att vara rätt lugn har blivit rätt uppbokad! I morron har vi tvättstuga, jag hinner förhoppningsvis träna lite, laga mat å på kvällen kommer svärmor å halv svärfar på besök!:)

På lördag är det kalas på dagen hos mormor å morfar å på kvällen blir de nog lite gott å dricka, får se ifall vi är här eller vart det bär av!

Söndag är det innebandy som vanligt å hoppas på att jag inte är bakis!:D

Just de, har hittat en bil vi (eller kanske mest jag) som vill ha! Hittade en Honda civic på blocket.. å en 06:a också! Jag vill ha! Men finns inge telefon nummer å mailen svarar hon inte på! Vad gör man då?:S Får väl fortsätta leta, nån bil lär de iaf bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0