Hemma!

I eftermiddags kom vi hem från Sälen.. Ville inte åka hem! Tiden gick för fort.. kändes som vi precis hade kommit dit så skulle vi hem! Men det har varit super skönt! I torsdags va första dagen vi åkte.. började med å åka upp knapplift i en grön backe för att det var ända som va i närheten sen drog vi till sitt liften! Robin har åkte skidor en gång förut för 6 år sen.. men det syndes inte. han va skit duktig! Stack upp på toppen å åkte en blå backe direkt! Sen på kvällen var vi i stugan å drack lite gott å bara tog de lungt å spelade lite spel. I fredags åkte vi också hela dagen sen på kvällen gick vi till en sport bar å kikade på handbollen å drack gott! Igår va vi rätt trötta i benen allihop så vi åkte några timmar sen hem å tog det lugnt.. på kvällen gick jag å älsklingen till sport baren å myste!:) Å idag har vi setat i bilen hela dagen känns de som! Ingen höjdare å åka bil flera timmar! Nu har jag specis gråtit mig igenom Sofias änglar! Fy fan å få ett sånt besked å ha barn å familj å allt! Nu ska jag ta lite glass å hoppas på att halsen blir lite bättre! Fattar inte varför jag alltid blir förkyld när jag är ledig! Å så börjar ju solsidan! Ett måste å se på söndagar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0