Ojoj!:)

Vem fan kom på iden å boka tvättstugan en lördag förmiddag när man är bakis! Hehe det kanske var jag den här gången men kan nog inte ha tänkt så långt!

Slutade jobbet ganska sent igår, när jag kom hem möter Älsklingen upp mig vid dörren å har redan hunnit dricka ett par öl!:) Så det var bara å ta en öl å hoppa in i duschen.. efter nån timme satte vi oss på cyklarna å cyklade ut till Sebbes födelsedags fest.. Super trevligt var det där! Tjejerna försökte övertala mig att gå över till T-hälla! Inte ett lyckat försök den här gången!:P När partyt va slut tog vi cyklarna å cyklade ut till Västerleden, kanske inte det smartaste å cykla dit lite onykter men väldigt gott med French hotdog mitt i natten!:)

Å ikväll blire grillfest.. Men kanske blir nyktert för mig om jag är bakis ikväll!:)

Om 1 vecka så här dags sitter vi i bilen på väg till Västkusten!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0