Helg!

Har haft en super bra helg!! Synd bara att den går så fort! Matchen igår blev 0-0, å jävlar va varmt å jobbigt de va! Mor å Far skjutsade hem mig direkt efter matchen.. Niklas å Holm hade redan kommit då så de va bara å göra sig i ordning direkt å sen bege sig ut för grillning å invänta mer folk! Å senare på källen gick vi ner till staden! Det var någon som blev lite full där nere så hemvägen tog lite tid! Fast det va inte jag!:) När vi kom hem tänkte jag hjälpa Holm å pumpa upp madrassen han skulle sova på men vi orkade inte så han fick ligga å mysa med Niklas i soffan, å pumpen lät massor så tror inte grannarna hade blivit så glada om vi pumpat upp hela!:) Min älskling somnade på köksgolvet så de fick bära in han i sängen.. Idag så tog vi bilen över till Viktor för å träffa lilla Gabriel å kanske umgås lite med han å Veronica också!:) När vi for därifrån så bytte vi ut Holm å tog med Tess istället å for till slagsta å käkade glass, mums!:) Nu ligger vi i sängen å myser å lär nog bli kvar här resten av kvällen!:) Imorron ska jag nog dra med min bästaste man till parken zoo å ha en mysdag där!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0