Eget!

Sitter hemma å väntar på min älskade man! När kommer han? Jag hoppas på snart!:) Medans jag väntar har jag nyss pratat med min mor å håller på å kika på internet om å starta eget! Ser ljust ut för framtiden!:) Pratade med en kompis idag å vi ska synas på måndag å snacka om våra framtidsplaner, det ser ljust ut!:) Hoppas på att kunna starta upp företaget redan i sommar!:) Va jobbigt som fan i början av veckan när jag absolut inte hade nått liv alls.. va i skolan hela dagen bara hem å sova men idag hann jag vara hemma ett par timmar ikväll innan det är sovdags sen fick jag ett super bra förslag på dagen det gör saken mycket bättre!:D Nu kommer min älskade äntligen hem så ska mysa med han!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0