Mörker..

Sitter äntligen i soffan med min sköna morronrock!:) Jobbade till typ fyra kom hem till min Man å vi bytte om å for iväg till Coop.. handlade lite kyckling som vi lagar i ugnen nu å lite ost å kex till i morron kväll! Blir en lugn kväll hemma i morron!
Men istället för å åka med i bilen hem tog jag en springtur hem plus en liten omväg, omvägen var tänkt att jag bara tänkte byta å springa till ett annat kvarter å ta den vägen hem men när jag kommit dit å tillslut kommer fram å får springa helt själv precis bredvid tåg spåren så kom jag på att det inte var en bra ide å springa där.. alldeles för tyst å äckligt så sprang fort som fan ut till vägen å sprang den vägen hem!:) Fan jag inte tycker om att det blir mörkt så snabbt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0