Redan söndag igen!

Helgerna går för fort som vanligt.. Men har haft en riktigt bra helg! Jag hann bara duscha i fredags innan Sebbe å min älskling kom hem.. Lite senare kom också Niklas å Johan över.. de blev en massa gitarr spelande å sång.. Riktigt bra kväll! Hann också göra lite rörelseanalyser med Niklas!:D När vi vaknade igår vid 11 väckte vi Niklas så vi skulle hinna äta lite innan han skulle med bussen.. Så vi tog en tripp ner till stan å åt på Akropolis! Tur att jag har min snälla Man som betalar!:) Sen gick vi hem å de blev en riktigt lugn kväll hemma med hemmagjord pizza å massa tända ljus! Nu sover min bästa så ska väcka han lite senare med Kaffe på sängen tänkte jag!:) Idag blir det nog däckbyte på vår bil sen blir de kalas hos svärfar! Hans bror å syrra har fyllt! Å ikväll blir de fotbollsträning! Sen dags å sova för å orka med en 12 timmars dag i skolan!:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0