Tåget

Sitter ännu en gång på tåget.. Dock några timmar för sent tycker jag. Men de va en väldigt bra föreläsning nu ikväll om jämstäldhet! Har haft utvecklingssamtal idag också. De gick väl bra. Känns bra inför kommande projekt i skolan! Jag har nog världens bästa lärare! Å så fick jag två biobimjetter av en annan lärare så ska ta med min bästa man å se svensson svensson!:-) Å så måste jag klaga på sj igen. De som brukar ta en timme till sthlm från e-tuna tog en å en halv timme i morse bara för att nån klantig jävel hade grävt av nån kabel så de visades rött så ingen fick åka, som tur va missade jag bara grupparbete å ingen lektion! Nää nu måste jag plugga så jag får nå gjort innan jag är hemma å ska sova! Vilket liv jag har!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0