Tåget

Sitter på tåget på g hem.. Efter att ha fått 3 timmars sömn i natt å 9 timmars skoldag så är de svårt å hålla sig vaken.. Men bara hem å packa ny väska å sova!:-( usch de va inge bra för mig med "lov". Hann koppla bort skolan för snabbt så nu är det tungt! Å hoppas på att min man är frisk från magsjuka så jag får sova i sängen å förhoppningsvis sova mer i natt. Har dock mått illa nu i två dygn med hoppas att de ger sig till i morron. Jag räknade ut idag på ett nytt program vi lärt oss å även fast jag inte tränade nått igår så åt jag alldeles för lite. Å försov mig i morse så hann inte äta frukost idag å mådde illa till lunch så har inte ätit som jag ska idag heller.. Hoppas på bättre lycka i morron! Usch nu har de blivit mkt gnäll, men de får man ibland! Hoppas att de vänder snart!:-) Yes eskilstuna om 20min!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0