Hmm...

Satt och tänkte idag på tåget när jag åkte hem.. Varför jag tar mig tillbaka till skolan igen? Skolbänken, allt nytt folk i skolmiljö, alla läxor, prov, raster... Visst det är bara under en period å jag pluggar nått jag vill å tycker är kul! Men är det värt de? Kommer de å hjälpa mig eller?

Å när man som tjej har de där jävla hormonerna som kan göra en så ledsen för egentligen en liten sak!

Nää nu ska jag sluta vara så negativ!

Idag kom Jonas Colting till jakan å hade föreläsning i 3 timmar.. Fast kändes som att de bara tog 30min.. Jävlar vilken häftig kille!! Han har sprungit Iron man flera gånger å hans heltidsjobb är å träna!

IRON MAN= Det första moderna långdistanstriathlon är Hawaiian Ironman Triathlon med 3,86 km simning, 180,2 km cykel och 42 195 m löpning.

Nu ska jag packa väska till i morron innan det är dags å hoppa ner i sängen.. Blev inte super mycke sömn i natt så behöver ta igen lite i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0