God morgon!

Har nyss vaknat.. Men när man kommer upp så är det helt vitt ute!! Neeeej jag vill inte!! Då kommer säkert våran match bli flyttad från gräs till grus å flyttas två timmar framåt också! Usch jag vill ha sommar inte snö!!!

Jag drar för fönsterna så lossas jag att det är sol å jätte fint väder!:P
Igår va jag å min mor i V-ås å handlade.. Jag handlade ett nytt köksskåp på ikea å stabiliserings stag till bilen på biltema! Jag har tur som har en sånn bra mamma som ställer upp å följer med å hjälper mig!:)

Å igår fick också morfar komma hem från sjukhuset! så skönt! Tycker inte om när folk ligger där.. Å det har varit nån som legat där nu i flera veckor! Å snart är det mammas tur men sen hoppas jag att de får dröja några veckor innan nån åker in igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0