Matavbrott!

Oj vad det är svårt att verkligen ta tag i pluggandet utan att göra allt annat runt omkring.. Håller på å planerar vad jag ska göra av dagarna som är kvar innan jag sticker till Gällivare.. Dock så är det väl inte de jag borde göra.. Har x antal timmar kvar av min kostreg som inte är i närheten av klar å den måste vara klar till på tisdag!:S

Igår gjorde jag typ klart hela studiecirkeln bara lite småfix kvar.. Å så kom bästa Johan över på besök! Alltid lika kul! fick lite plugg gjort å mycket skratt!:D

Ikväll ska jag försöka mig på å träna lite fotboll.. tror de kommer gå bra med ryggen att springa men att spraka en boll kan nog göra ganska ont! men jag vill!:)

Dags att ta tag i plugget igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0