Redan måndag!

Även fast jag fick en extra ledig dag den här helgen så går den lika fort för de! Men skönt å få vara hemma iaf några dagar! Nu håller jag på å packar för en övernattning i Sthlm.. Har skola 6.30-17.30 i morgon å de går inga tåg så tidigt så måste sova över där! Har ingen lust men det är väl bara å göra! Idag har vi bara skola mellan 13-17.. dock så går ju inte tågen nå bra den tiden så måste åka redan vid 10.00.. Blir å sätta sig någonstans på centralen å försöka plugga! Igår stängde jag in mig i lägenheten hela dagen nästan förutom att jag sprang ner till tvättstugan några gånger annars satt jag å höll på med kostregistreringen från 11-18... Men nu är jag nästan klar.. bara tre frågor kvar!! Så skönt! Hoppas jag kan göra klart dom ikväll hos Pernilla! Dags å ta sig i kragen å göra sig klar å plugga in låtarna jag ska hålla i imorgon på vattengympan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0