Svich!:P

fan vad fort dagarna går! Tycker inte jag hunnit med nånting idag! fast tänker jag efter så har jag hunnit med lite iaf! Började med att städa lite i lägenheten i morse.. kan ju inte se ut hur som helst när folk ska komma över ikväll! sen packade jag ner blommorna vi har i köket å åkte ut till mormor å morfar å fick hjälp att klippa ner dom lite å hjälpte morfar med hans nya mobil! Även fast han inte mår toppen så är det skönt att han får vara hemma!
Senare tog jag en sväng förbi mamma å pappa för å käka lite mat!:) Älsklingen tränar sörmlandslaget hela dagen så tur att jag får komma ut till dom å få¨lite mat å sällskap när man äter.. Så tråkigt att laga mat till sig själv! Sen vid 3 tog jag bilen ut till jeanette, hennes gubbe ska hjälpa oss å fixa bilen! å nu är jag hemma å ska bege mig in i duschen så jag är klar när de andra kommer!

imorgon blir det påskmat hos svärfar med släkt! De ska bli kul! Brukar bli roligt sånna middagar!:) Å på söndag ska vi ut till mamma å pappa å grilla å fira att det är påsk å på måndag ska vi till svärmor å käka för att det är påsk! Fan vad jag gillar påsken! Behöver inte laga mat en ända dag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0