Det går bra nu!!

Oj vad allt flyter på riktigt bra för oss nu!!
Det började med skolan å jobbet, att jag får jobba 50% å plugga 50%.. Det blev precis som jag ville å fick ett bra shchema på jobbet också!
Sen håller allt på å ordnar sig med lånet som såg ut å bli ganska dyrt ett tag då de skulle kosta en massa tusen å lösa in det lånet jag redan har på lägeneten!
Å i fredags drog budgivningen igång på riktigt på lägenheten.. Det slutade med att jag får 100 000kr mer än vad jag köpte den för å det är vi riktigt nöjda med! Så vi skrev papper igår å vi flyttar redan om 3 veckor! Lite små panik då vi inte kunnat packa för att vi haft visningar!
Men ska idag hämta massa kartonget från Chrille så vi kan komma igång.. ska också till Tuna park idag eftersom vi ska på bröllop nästa helg å jag har inget jag kan ha på mig.. Å så har jag plugg jag måste göra idag också! Så det är inga problem att hitta på nått å göra nu de kommande tre veckorna! Får se ifall vi hinner åka till tippen idag också med massa skit vi har uppe på vinden..
 
nej dags att börja med plugget nu så jag hinner med allt idag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0