Fredag!

Skönt nu är det helg! Har jobbat första veckan efter semestern och det har gått bra! vi har haft de rätt lugnt!
 
Mycket som händer nu som börjar komma på rätt plats också! Eftersom att jag kommer bli tjockis med den lilla jag har i magen har jag bestämt mig för att skippa massagen i skolan den här terminen och bara ha PT delen så skolan kunde göra ett undantag för mig, tror att de inte heller tycker det är så bra att jag ska stå där i december å massera med en stor mage! Så jag kommer å jobba halvtid å gå i skolan halvtid den här terminen! Ska bli väldigt skönt att slippa åka till Sthlm varje dag!!
 
I helgen ska vi ha städa som fan! Vi har ju visning på måndag så då gäller det att det är kliniskt rent.. inte nå smuts alls i lägenheten får finnas!! Å inte heller nå saker tydligen.. inte ens schampoo eller tandborstar får stå framme.. så blir en rejäl städning!
 
Sen på söndag efter ♥ har haft match ska vi ut till landet å fira mamma som fyller år!
 
Nu dags för handbollen medans vi lagar mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0