Semestern slut..

Dags å börja jobba i morgon igen.. dock så är det bara en vecka för sen börjar skolan! Men ska snacka med chefen i morgon, för jag ska bara plugga halvtid pga allt som hänt under sommaren! Kommer inte gå in på de nu, men lär skriva de i veckan!:) Hoppas på att chefen inte kan neka mig att jobba halvtid ett halvår! men de får jag förhoppningsvis reda på i morgon!
 
Annars så har semestern varit lugn å skön! Har inte gjort ett skit faktiskt! Hade velat åka bort nånstans men så blev de inte! Skönt å bara vara hemma å ta det lugnt också! Bodde ute på landet en natt å va hundvakt!
 

Nu  ska jag ta å städa lite här hemma.. Nästa måndag är det visning på lägenheten så ska förbereda lite så vi inte har allt för mycket att städa nästa helg!:) Å Ikväll blir vi bjudna på mat hemma hos Viktor och Veronica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0